Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening of over onze producten dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 020 2170380 (op werkdagen van 09:00 tot 21:30, op zaterdag van 12:30 tot 17:30 en op zondag van 12:30 tot 20:30). Onze medewerkers helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing. U krijgt dan van ons meteen een inhoudelijke reactie.
Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.
U kunt uw klacht sturen naar het volgende adres:
WinkelGlutenvrij.nl
T.a.v. De afdeling klachten
Postbus 20546
1001NM Amsterdam
Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve inhoudelijke reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.
Wij streven er absoluut naar om samen met u te komen tot een tevreden afhandeling van uw klacht. Mocht u echter van mening zijn en blijven dat onze communicatie in zijn geheel niet zal leiden tot een voor u vruchtbare oplossing dan kunt u een geschil indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover is te vinden op de webpagina van De Geschillencommissie. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).